Juni 2012

 

Själv så älskar jag att ligga i solen och veta att här kan jag ligga hela dagen?
Men inte idag, väntar på att en kompis ska komma hit!
Ja kan ni tänka er, det är midsommar idag och vi ska bara ta det lugnt!

Ja och snart är det Juli och då kommer det vara många olika festivaler runt om här i Sverige, jag tänkte skriva lite tips på vad som kommer att finnas!

* Putte i parken
* Bollnäs stadsfest
* Open air
* Trästocksfestivalen
* Emmabodafestivalen
* GETAWAY ROCK FESTIVAL
* Roskilde
* Piteå dansar och ler

För min del kommer det inte bli så många festivaler som jag ska fara på!

Metaltown
Piteå dansar och ler
Skellefteå stadsfest
Trästocks

Själv så hoppas jag att ni får en fin kväll och var rädda om varandra! =) 

/ My


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0