melissa back on track

HELLÅ :)
jag är just nu i bygdeå och det har hänt sååå många roliga grejer senaste dagarna, livet leker! Varit en otrolig skön kontrast till allt kaos som varit den senaste månaden :) mer detaljer och bilder finns på min blogg > http://melissawa.devote.se
åker till mamma på söndag i hennes nya lägenhet, då har jag med mig en liten vän. Vad kan det vara månntro? Håller det hemligt än så länge, hihi. Gissa på!
Hoppas ni har det skönt i sommarvärmen, själv sitter jag och rebecka på hennes altan med värmen i ryggen, ikväll kommer nog elin. ♥ Blir glass, jordgubbar och tjejsnack.
Puss!

lite bilder från den 4 juli, bästa dagen på flera månader. Mer finns som sagt på devote(:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0