Tack!

Söndag och sommaren är snart över?
Eller...
Nej den har ju just börjat eller så inte! 
Den här sommaren skulle bli den bästa sa jag till mina vänner!?
Jobba som ett svin för att kunna göra nåt i sommar, men vad kommer det gå till?
JO till en dator, mobil och till Sthlm och lite till mitt körkort.

Varför har man så himla tråkiga kompisar som inte jobba och som vill ut och leva livet?
Snälla vi har sommalov, varför inte dra ut och bara vara, lämna Norrland för några dagara? =)
 
PDOL 
Piteå dansar och ler var igår! 
Nån som var där? inte jag för nästa helg ska jag nog till Luleå och se Dead By April igen och ha det så bra OM man hittar nån att fara med, eller ska man vara hemma och bara ta det lugnt som alla andra helger då? ;)
 
 
Jag hitta en jätte bra och billig sida går med massa fina kläder, och om ni ska gå in dit så välj kina! 
http://ebay.se
 
Jobbar min sista vecka nästa vecka, det känns så himla bra, och skönt så då kanske jag kan gå ut i solen och sola en dag?
Och plugga som FAN till mitt körkort! 

Har ni aldrig gjort nåt som ni ångrar jätte mycket?
Det gör jag varje dag, det är inte alls kul!
 och ja juste! 
 
Jag vill bara tacka min fina underbara vänner som finns där för mig.
Jag älskar er! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0