Hur ska man börja om allt igen?

Det var ju ett tag sen man skrev här..
Förlåt jag ska bli bättre, men det är bara det att jag jobbar på dagarna sen orkar man inte göra nåt på kvällen! 
Men nu är det helg och jag  sitter i köket och kollar runt på lite kläder och en dator och en mobil som jag kommer nog köpa när jag får min lön! :)
 
Snart drar Trästocks igång, men vet inte om jag ska dit, eftersom det är inga bra band där iår som jag vet just nu, men det lär vi se! 
Om Melissa läser det här så snälla he på mobilen de var ju som ett tag sen vi pratade! :( ♥
Miss you bitch! ;)
 
En sak som jag är less på att få höra när man är nånstan är " EMO " 
Låt folk vara som dom är? 
Om jag vill vara emo får jag väl vara det då? 


 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0